» Comics - Page 26 - December 23rd, 2015, 2:58 pm


     Average Rating: 4.93

     



« First < Back Next > Latest »


Author Comments:



Classtache, December 23rd, 2015, 3:05 pm ( Reply )

School is over!
I've been really concentrating on this story and I've planned out the next couple of chapters so now I can finally just focus on drawing it. I experimented with coloring this page instead of the standard black and white. Not sure if I'll continue with it though. I like it though and its been a while since I've colored. Any ways next page coming sooner than this one did!

Advertisement, November 19th, 2017, 3:26 pm ( Reply )


Post A Comment

User Comments:

Diana (Guest), December 23rd, 2015, 3:14 pm ( Reply )



IT UPDAAAATEEEEED. I CAN'T BELIEVE IT...!!! SOOO HAPPPY
*DANCES FOREVER OUT OF HAPPINESS*
Uhhh, Sam, what even... *flails* can't wait for more.

KilaIesha, December 23rd, 2015, 3:41 pm ( Reply )



@Classtache: Yay! Omg, its so beautiful!

Nekomata99, December 23rd, 2015, 3:53 pm ( Reply )



Lol omg. If they. Do it I think I'll have a heart attack

vixenpills, December 23rd, 2015, 4:20 pm ( Reply )



Goooosh! I'm so glad this is back.

YukixKaname1, December 23rd, 2015, 4:29 pm ( Reply )



Yooooo, welcome back and I'm so happy you plan to continue this and that you updated! <3 I've been waiting for more updates so thank you for this.
--
Oh, Riley you did kinda encourage him. You know the both of you two did kinda start a war between one another and ohmygod Sam yes but also no! If you two do the same thing as Chris there will be no telling who'd win, haha. And it's not surprising that he'd have a back up chick to help him. Well two can play at that game! Start the war you two! You must~

BlackSheepNaru, December 23rd, 2015, 4:37 pm ( Reply )



The end got me laughing. Well I can't wait to see how this will go! :D

ChandraKai, December 23rd, 2015, 6:44 pm ( Reply )



UPDATE UPDATE.

OH I'M SO HAPPY

poipchan, December 23rd, 2015, 6:46 pm ( Reply )



I love this page and the coloring!!

Total_Tempest10, December 23rd, 2015, 7:50 pm ( Reply )



If they have fake sex I will literally cry.

Scorpio730, December 23rd, 2015, 8:04 pm ( Reply )



Riley & Sam could always invite friends over for a sexathon, real or faked. Weekend orgies? Sure, no worries!

Btw, very glad to hear that school is done for now & you can unwind.

flayce, December 23rd, 2015, 9:22 pm ( Reply )



Welcome back! <3 The page looks beautiful!
Oh, Sam, that's just great.

Ninhursag, December 24th, 2015, 11:49 am ( Reply )



Yay, you're back, I'm so glad, I love this comic.
"Let' do it too", that came out of nowhere, he's full of surprises,eh? But Riley crawled into fetal position when he heard that, poor Riley...

jury, December 25th, 2015, 10:59 am ( Reply )



I'm in love with his eye's colour!!!
And Merry Christmas to you

The_yaoi_sparkles, December 25th, 2015, 6:27 pm ( Reply )



YAAAAYYYYY UPDATES!!!!

SomiJuli, January 1st, 2016, 7:43 pm ( Reply )



this looks amazing!! i'm so glad you're back!! :D can't wait to see what happens cause boy...that was sure straightforward. lol

ZoZoBean, January 3rd, 2016, 11:38 am ( Reply )



I like it with the colour, but if you choose not to continue with colour, it's just as good in black and white. Love the update :D

HarumiLove4, January 9th, 2016, 4:05 pm ( Reply )



AHHHH its back! and in color! omg this new year is turning out great so far for me X'D <3

clemcat, January 25th, 2016, 6:24 pm ( Reply )



YAY YOU ARE BACK AND WITH A TREAT FOR US NO LESS! oh I am so happy!

oooooowooooo my my my just the suggestion is already getting me all hot and bothered

ohohohohohoho loooook at all the cccccoooooolors!

Ru (Guest), October 22nd, 2016, 6:59 am ( Reply )



Uh, oka- WAIT, WHUT.

justw894, January 14th, 2017, 12:22 am ( Reply )


justin
Oooo, color!

Giannaaaaa, September 1st, 2017, 6:33 pm ( Reply )



That's not such a bad idea, Sam.

Sora_Hisui, October 17th, 2017, 11:50 pm ( Reply )



Omfg they should fake moan louder lol

Post A Comment



Template By: AyaneSensei